24 Ağustos 2008 Pazar

samsundan sevgiler :p

Selam arkadaşlar, herkesin keyfi yerindedi umarım

Öncelikle "object oriented programming" in açılmamış olmasını ben de anlamış değilim, umarım açılır ya da bir açıklama yaparlar. MT olarak sadece 5 ders var, ama 2. dönem de derslerin açılacağını düşünürsek bir sorun olmaz gibi geliyor, tabi bilmiyorum eskiden nasıldı...

Össdeki düşüşü puanları fln da daha dün akşam inceledim, bizim başarı sıralamamızda olanlar nerelere gitmiş acaba diye merak ettim. Bilmiyorum bilgisi olan var mı? İlk 2000 nerede

Fazla bir bilgim yok, zaten pek kimseyle konuştuğum da yok. Zaten şu aralar mecburi olarak konuşamıyorum neyse bu konuda konuşmayı da sevmiyorum...

Herkes kendine iyi baksın yeni dönemde görüşmek üzere

not: Özge sana planlar konusunda güveniyorum, devam et böyle :)

Hiç yorum yok: