25 Ağustos 2009 Salı

Sitem

Selam gençler.
Yine ben.
Zaten sade ben yazıp ben okuyorum galiba bu blogu.
Sözsüz ordu!
Şu blog amacına ulaşamadı ya ona yanıyorum.
Ben istedim ki, Alper Hollanda'da başına gelen ilginçlikleri yazsın buraya (yazar aslında).
Sezer Fransa'yı anlatsın.
Hakan ile Nezih askerlik maceralarını-askerlik öncesi anılarını yazsın.
İlerde evlenen olursa, davetiye niyetine burdan çağırsın bizi.
İşe girenler anlatsın buraya neler yaşıyorlar.
(Mesela ben...
Hiç üniversiteye benzemiyor burası, biz bildiğimizi herkese anlattık, paylaştık, kıskanmadık birbirimizi. Ama artık hayat bundan sonra böyle değil sanırsam. Rekabet var burda, neyin rekabeti bilmesem de..)
Herkesin hayatına dair 1-2 yazı olsun burda. Kim nerde bir fikrimiz olsun yıllar sonra da.

Çok dedim bunları da konuşturamadım sizi. Sizi de anlıyorum aslında, herkes yazmaz, sevmez böyle şeyleri. Mesela ben mail atacağıma arayıp söylüyorum, o kadar üşeniyorum mail atmaya.
Ama buraya yazılanlar, anılar aslında.
O yüzden belki de bu özen, ve sizden de istemem.

Neyse yapacak bişey yok.
Susuyorum ben de.

Hiç yorum yok: