19 Ocak 2009 Pazartesi

ne donemdi

Ne donemdi.

Cok sey oldu.

Neyse ki bu da bitti. Kaldi birtane. Cogu kisinin ikinci doneme bir ya da iki tane dersi kaldı sanırım. Ancak umuyorum ki o arkadaşlar, geride kalanlara, ve hatta hala Ata alanlara kendilerini unutturmayacaklar, birlikteliklerinden kopmayacaklardır.

Herkese zor oldu sanırım bu dönem. Notlar açıklanmadı henüz hepsi, umarım herkesin gönlüne göre olur.

Hüzünlendim bir anda buraya yazayım dedim, sadece bir dönem kaldı önümüzde. Yani "son dönem". Son'lar çabuk geçiyor. Son yılın olduğu gibi, işte yarısı bitti bile. Son dönem de aynen bu şekilde çabuk bitecek.

Herkes birbirini sevsin, zira sonra vakit olmayabilir.

1 yorum:

Nezih dedi ki...

alper çok haklısın her sözüne katılıyorum. Ancak şunu da söylemek istiyorum. Son olmasın.
Not: Kafa gidik. :):):)