23 Ocak 2009 Cuma

ay nolur küsme

bu blog biraz neşe dolu olsun, uğrak ayak üstü bir yer olsun dedik, açtık.

ya insanı yattığı yerden kalkmaktan üşendirirsiniz, soğutursunuz yahu. ya bi aktivite, bir bişey ne bileyim, aman ders mers ödev falan muhabbetine girmeyin de, bir şeyler yazın ya. hiç mi eğlenceli şeyler olmuyor hayatınızda? blog yazmamış olmanız, blog yazmamak sizin için prensip meselesi de olsa, hakkaten umrumuzda değil ya.

şimdi ben yazayım komik bişey diyorum, en "alıngan" ben, emin ki, yazsam buraya ay sen bizle dalga geçiyon. yahu komiksen komiksindir arkadaş. yazacam buraya. e buraya yazsam, ya da başkasına anlatsam, hemen sen benle dalga geçiyon. ya o dalga geçmek değil, o senin yaptığın komikliği başkasına söylemek. nasıl ki sen de benim şapşallığıma gülüyosan, bi kere de biz seninkine gülelim, nasıl ki osman'ın kine gülüyosak, bi kere de niyazi'ninkine gülelim?

aman telekom, canım telekom, alıngan olma, bırak yazayım şapşallıklarını.
ay nolur küsme, sen de yaz şapşallıklarımı.

3 yorum:

!!'OoZzZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
!!'OoZzZ dedi ki...

o zmn alpere diyorum ki bu gradyan ne demek? H ve E ne demek açıkla bunları:)
demin hatalı yazmışım bazı kelimeleri:D

alper kemal dedi ki...

şöyle açıklayayım ozancım;

gradyan = g. radyan, yani yerçekimi çarpı radyan, yani açısal yer çekimi demek. nasıl ki frekansı 2pi ile çarpınca açısal frekan oluyor, onun gibi bişey.

E, enerji, entropi gibi bir çok e ile başlayan terimler kümesi / uzayı.

H ise, html geldi aklıma sadece.