5 Şubat 2009 Perşembe

Dertleşmece

Millet!

Korkuyorum ya ben
Bitmiycek sanki bu bitirme gibi
Bi sürü kaynak var önümde
Tonlarca kısaltma
Tonlarca kısaltmaya rağmen tonlarca sayfa
Ömrümü kısaltmaktan başka bi işe yaramıyor gibi çırpınışlarım...

İçim karardı sizinkini de karartıyım demedim tabi ki :)
Dertleşiyorum.

Mezuniyet balosu, yıllık bunları da konuşalım.
Malum bu sene herkes azıcık gidiyor okula, bir kopuş yaşayacaz gibi.
Yaz sen de, haberdar et, fikir söyle

Benim fikrim yıllıkla ilgili, herkes herkese 3-5 cümle yazmasın. Herkesin sayfasına toplanıp o kişiyi anlatan bi yazı yazalım. Nasıl toplanıp yazıcaz uzun sürer sorusu birazcık muamma, ama bölüm 50 kişi de olsa, bu kadar birbirini tanıyan 25 kişi vardır heralde max. Denesek yaparız ya, yapamaz mıyız???

Alperin film fikri de güzel bence. Film olmasa bile mutlaka bi videomuz olsun, hepimiz Bahadır'ın yaptığı video yu gülümseyerek ve özleyerek seyretmiyor muyuz? Ne kadar değerli bir hediye o bizim için...

Biz de yapalım, yine bizim için..

1 yorum:

alper kemal dedi ki...

ya fikir çok da, niyeyse oralı olan yok pek ya.
kim yer almak isterse onlarla çekicez artık.
şu blog'u okuduğundan bile şüphe ediyorum insanların, o yüzden, belki de burdan duyurmak yanlış fikirdi.

bi ara, mezuniyet ve yıllığa el atalım bari.