23 Eylül 2008 Salı

ilk günden izlenimler

bir hafta gecikmeyle başladım okula bu sene. dedim ki hemen ilk gün izlenimlerimi aktarayım.

sandım ki bir hafta geç gelicem, ve o sırada muhabbet almış başını yürümüş olacak.

bir geldim baktım, bir şey yok ortada. bir yorgunluk çökmüş herkesin üstüne. miskinlik. herkes eve çıktı onun yorgunluğu mu var? madem böyle olacaktınız, çıkmasaydınız eve.

ilk gün. girdim derslere. ders tercihlerim hakkında şüphe ettim. zaten bir tanesi alttan. herkes bayık, kimisi sinirli takılıyo, kimisi canı sıkkın. hadi canım uyanın, ben böyleyimdir normalde, tripcanlar topluluğu olmuşsunuz, çekilmiyorsunuz.

ilk gün misafirliğine gittim dün gece. isim vermek istemiyorum. isim vererek rencide etmek istemiyorum o arkadaşları, yoldan çıkmış, sapkınlık almış yürümüş, başkalarına yönelttikleri ithamları meğersem kendileri özümsemiş. dışarıya vurmaya can atıyorlar. meğer ben ne büyük nimetmişim onlara.

böyle gidecekse bu sene, çok fena.

dimağınız kurumuş.

Hiç yorum yok: