8 Eylül 2008 Pazartesi

KayıT

Selam Millet,

Bir kayıt gününü daha acısıyla tatlısıyla atlatmaktayız. Son sınıf olduk hala kontenjan sorunu yaşıyoruz ya ben daha bişey demiycem bu okula...

Artık Pazartesi günü hasret bitiyor toplanırız yine, ben bu arada aklıma gelen bikaç şeyi yazıvereyim dedim. Öncelikle networkçü olan arkadaşlara "Empati" adlı kitabı okumalarını tavsiye ediyorum, hatta herkese tavsiye ediyorum. Sıkılmaktaysanız çok güzel zaman geçirtiyor. Ayrıca içinde geçen 1-2 tane komutu anlayabiliyor olmak da büyük keyif veriyor insana, aynı yazarın "Olasılık" adlı kitabı da hiç fena değil. Bunun dışında Tübitak stajında mühendis abilerimizin tavsiye ettiği bir kitap var, Oğuz Atay'ın "Bir Bilim Adamının Romanı" isimli kitabı. Kütüphanemize ismi verilen Mustafa İnan'ın hayatını anlatıyormuş ve bu kitabı okumayan bir mühendis olmamalı dediler. Aklınızda olsun, ben 1-2 güne başlıycam okumaya merak edenlere olumlu veya olumsuz yorumlarımı yapabilirim.

Bunun dışında, aklımdaki uzun vadede olan bir etkinlik planından bahsedeyim. 17 Ekim'de MFÖ konseri var. İstanbul'da ölmeden önce yapılması gereken 101 şeyden biri midir bilmiyorum ama ben MFÖ konserine gitmezsem gözüm açık gidicem..

Neyse, öyle işte.. Yazıyım, paylaşayım dedim. Zamanla daha aktif kullanmayı da öğreniriz heralde bu blogu. Hepinizin gözlerinden hasretle öper, sevgiyle kucaklarım arkadaşlarım.. :)

1 yorum:

alper kemal dedi ki...

Bana bu büyük mutluluk nasip oldu daha önce. Gerçekten ölmeden önce, MFÖ konserini mutlaka izlemek lazım. Mutlaka gidin, gidelim, gidilmeli, git...