26 Eylül 2008 Cuma

labdan

Ahmet'le labdayız.

Ahmet almış çayını yudumlarken, durmadan hastayım diye sızlanmaya devam ediyor.

Büyümüşüz, kocaman olmuşuz da, lablarda çalışıyoruz.

Bu da nerden geldi aklıma, öğle yemeğinde özgenin 24 yaşında olduğumu söylemesiyle. Kantincinin önünde çocuksu (!) hareketlerimi yaparken, Özge kantin sahiplerine "bu 24 yaşında" deme ihtiyacı hissetti, birden durdu dünya, film şeridi gibi gözümün önünden geçti 24 yıl, 24 yıl olunca uzun sürdü biraz tabi.

Sonra düşündüm hakkaten baya olmuş dünyaya geleli. İtü'ye geleli de baya olmuş. nitekim bu sene bi aksilik olmazsa bitiyor. Hatta az kalsın aksilik oluyordu, yine efsane ders seçim dönemi hatırlarımdan birini daha yaşadım yaşattım.

Ahmet'le labdayız. büyümüş de projelerde, bitirmelerde çalışıyoruz.

Büyümüşüz ama hala bişey bilmiyoruz, acı çekiyoruz burda.

Şimdilik böyle. labdan seslendik size.

Herkes ekmeğinde olsun.

Alper & Ahmet

1 yorum:

Özge Atakan dedi ki...

:D çok eğlendim okuyunca. Büyüdük tabi oğlum ne sandın? Eşşek kadar insanlar olduk. Ama hala umutla, sevgiyle söylüyoruz Alper Kemal Koç, hiç bitmesin ;)
Ayrıcaaaa sen benim "bu 24 yaşında" cümleme takılıp kantincinin cevabını duymamışsın yada önemsemiyorsun sanırım. Açıklamak istiyorum, kantinci "A a, hiç göstermiyor maşallah" dedi :D :D